Administrative Assistant

Company

Voor een vooraanstaand bedrijf actief in de sector van infrastructuur en dienstverlening, zijn wij momenteel op zoek naar een veelzijdig Administrative Assistant.

Deze rol biedt een unieke kans om zowel het management te ondersteunen als actief deel te nemen aan het inkoopproces.

Functieomschrijving Administrative Assistant

Jouw verantwoordelijkheden:

Managementondersteuning

  • Coördineren van vergaderingen en evenementen.
  • Beheren van agenda's en ontvangen van bezoekers.
  • Organiseren van trainingen en seminars.
  • Regelen van zakenreizen.
  • Fungeren als het primaire aanspreekpunt voor interne afdelingen.

Procurement Back Office

  • Samenwerken met inkopers voor het verwerken van offerte-aanvragen en bestellingen.
  • Opvolgen van bestellingen in het systeem.
  • Analyseren van ontvangen offertes.
  • Ondersteunen bij aanbestedingsprocessen.
  • Optimaliseren van administratieve procedures.

Profiel Administrative Assistant

  • Bachelor diploma in Office Management of vergelijkbaar.
  • Minstens 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Bekendheid met ERP-systemen is een pluspunt.
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail.
  • Sterke communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Frans.
  • Goede kennis van MS Office.

Aanbod

Wat biedt onze klant

  • Een competitief salaris met aantrekkelijke voordelen.
  • Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en groei.
  • Flexibele werkuren en een goede balans tussen werk en privé.
  • Een dynamische werkomgeving in het hart van Brussel.
  • Toegang tot gezondheids- en welzijnsprogramma's.

Interesse? Ben jij klaar voor deze uitdagende en afwisselende rol als Administrative Assistant? Solliciteer nu en word lid van dit enthousiaste team! Stuur je CV en motivatiebrief naar vanessa@bimona.be. Wij kijken alvast uit naar jouw sollicitatie!

Administrative Assistant

Sollicitatieprocedure

Stap 1Sollicitatie, screening en feedback

Sollicitatie, screening en feedback 

Je solliciteert online of stuurt ons jouw CV. Deze overlopen wij intern en we kijken wat we jou kunnen aanbieden. Hebben we een vacature waar jouw profiel voor in aanmerking komt? Dan nemen we telefonisch contact met jou op om zo de functie en het bedrijf toe te lichten. Bij interesse, stellen we jouw profiel, mits goedkeuring, voor aan de werkgever. 

Stap 2Face-to-face interview

Face-to-face interview

Bij positief antwoord nodigen we je uit voor een kennismakend face-to-face gesprek en gaan we iets dieper in op “wie jij bent” en “wat jij zoekt”. We kijken naar jouw ambities / verwachtingen op korte en lange termijn, jouw motivatie en gaan na welke bedrijfscultuur het beste bij jou past

Stap 3Interview bij werkgever

Interview bij werkgever 

Wij regelen een gesprek met jouw nieuwe potentiële werkgever en fungeren tegelijkertijd als tussenpersoon. We krijgen een beeld van beide kanten over hoe het proces ervaren wordt en maken deze feedback over aan alle betrokken partijen. 

Stap 4Contractvoorstel & opvolging

Contractvoorstel & opvolging

Zijn de gesprekken positief verlopen? Dan krijg jij een contractvoorstel bij onze klant en start voor jou een nieuwe uitdaging! We volgen je op regelmatige basis eens op om zeker te zijn dat de job helemaal uitpakt zoals je had verwacht. En uiteraard staan we steeds voor jou klaar bij vragen, opmerkingen, bedenkingen. Kortom, Je staat er nooit alleen voor!