IT Support medewerker

Jouw Rol

Als IT support medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers en sta je in voor zowel eerstelijns- als tweedelijnsondersteuning. Je speelt een cruciale rol in het oplossen van incidenten en draagt bij aan een vlotte IT-ondersteuning.

Functieomschrijving

  • Bieden van eerstelijns- en tweedelijnsondersteuning
  • Verwerken en oplossen van IT-gerelateerde incidenten
  • Beheren van accounts, toegang tot M365, printers en toepassingen
  • Installeren van standaard PC-configuraties via Microsoft Intune
  • Werken binnen de ITIL-methodologie, met focus op incident-, problem- en changemanagement
  • Actief meewerken aan kennisdeling en optimalisatie van processen

Profiel

  • Aantoonbare ervaring in een helpdeskfunctie (1ste en bij voorkeur ook 2de lijn)
  • Grondige kennis van Windows-omgevingen, Active Directory en Microsoft 365
  • Basiskennis van netwerken
  • Ervaring met Microsoft Intune voor PC-installaties
  • Inzicht in ITIL-processen en service managementprincipes
  • Taalvaardigheid Nederlands op CEFR-niveau C2 (Engels is een plus door de internationale context)
  • Klantgerichte mindset en sterke communicatieve vaardigheden
  • Kennis van macOS en iOS is een troef

Aanbod

  • Een afwisselende functie binnen een dynamisch team van 9 collega’s
  • Een ondersteunende rol met impact op het dagelijks werk van duizenden gebruikers
  • Mogelijkheid tot thuiswerk op termijn (verwachting ± 50% kantoor, met vaste aanwezigheid op kantoordagen als SPOC)
  • Een goede work-life balance
  • Locatie: Brussel

IT Support medewerker

Sollicitatieprocedure

Stap 1Sollicitatie, screening en feedback

Sollicitatie, screening en feedback 

Je solliciteert online of stuurt ons jouw CV. Deze overlopen wij intern en we kijken wat we jou kunnen aanbieden. Hebben we een vacature waar jouw profiel voor in aanmerking komt? Dan nemen we telefonisch contact met jou op om zo de functie en het bedrijf toe te lichten. Bij interesse, stellen we jouw profiel, mits goedkeuring, voor aan de werkgever. 

Stap 2Face-to-face interview

Face-to-face interview

Bij positief antwoord nodigen we je uit voor een kennismakend face-to-face gesprek en gaan we iets dieper in op “wie jij bent” en “wat jij zoekt”. We kijken naar jouw ambities / verwachtingen op korte en lange termijn, jouw motivatie en gaan na welke bedrijfscultuur het beste bij jou past

Stap 3Interview bij werkgever

Interview bij werkgever 

Wij regelen een gesprek met jouw nieuwe potentiële werkgever en fungeren tegelijkertijd als tussenpersoon. We krijgen een beeld van beide kanten over hoe het proces ervaren wordt en maken deze feedback over aan alle betrokken partijen. 

Stap 4Contractvoorstel & opvolging

Contractvoorstel & opvolging

Zijn de gesprekken positief verlopen? Dan krijg jij een contractvoorstel bij onze klant en start voor jou een nieuwe uitdaging! We volgen je op regelmatige basis eens op om zeker te zijn dat de job helemaal uitpakt zoals je had verwacht. En uiteraard staan we steeds voor jou klaar bij vragen, opmerkingen, bedenkingen. Kortom, Je staat er nooit alleen voor!