Administratief medewerker

Company

Ben jij administratief sterk, heb je een juridische achtergrond en werk je graag mee aan boeiende, grootschalige projecten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor onze klant in Brussel zoeken wij een administratief medewerker die een sleutelrol zal spelen in de administratieve voorbereiding en opvolging van vergunningen, eigendomsdossiers en onderhandelingen.

Verantwoordelijkheden

1. Vergunningen (Permits):

  • Voorbereiden en archiveren van omgevings- en wegvergunningen
  • Werken met diverse digitale tools zoals SAP EHS en het Omgevingsloket

2. Eigendommen (Property):

  • Administratieve ondersteuning bij de opmaak van overeenkomsten en dossiers
  • Invoeren en bijhouden van gegevens in SAP CX

3. Onderhandelingen (Negotiations):

  • Opstellen van optieovereenkomsten op basis van input van onderhandelaars
  • Nauw samenwerken met de onderhandelingsteams

Profiel

  • Je beschikt over een juridische achtergrond of relevante ervaring binnen een juridische/administratieve context
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office (vooral Word en Excel)
  • Je drukt je vlot en foutloos uit in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk
  • Kennis van SAP (EHS en/of CX) is een sterke plus
  • Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en houdt van administratief werk

Aanbod

  • Een uitdagende en veelzijdige functie binnen een dynamisch projectteam
  • Een professionele werkomgeving met ruimte voor groei en ontwikkeling
  • Marktconforme verloning en arbeidsvoorwaarden

Administratief medewerker

Sollicitatieprocedure

Stap 1Sollicitatie, screening en feedback

Sollicitatie, screening en feedback 

Je solliciteert online of stuurt ons jouw CV. Deze overlopen wij intern en we kijken wat we jou kunnen aanbieden. Hebben we een vacature waar jouw profiel voor in aanmerking komt? Dan nemen we telefonisch contact met jou op om zo de functie en het bedrijf toe te lichten. Bij interesse, stellen we jouw profiel, mits goedkeuring, voor aan de werkgever. 

Stap 2Face-to-face interview

Face-to-face interview

Bij positief antwoord nodigen we je uit voor een kennismakend face-to-face gesprek en gaan we iets dieper in op “wie jij bent” en “wat jij zoekt”. We kijken naar jouw ambities / verwachtingen op korte en lange termijn, jouw motivatie en gaan na welke bedrijfscultuur het beste bij jou past

Stap 3Interview bij werkgever

Interview bij werkgever 

Wij regelen een gesprek met jouw nieuwe potentiële werkgever en fungeren tegelijkertijd als tussenpersoon. We krijgen een beeld van beide kanten over hoe het proces ervaren wordt en maken deze feedback over aan alle betrokken partijen. 

Stap 4Contractvoorstel & opvolging

Contractvoorstel & opvolging

Zijn de gesprekken positief verlopen? Dan krijg jij een contractvoorstel bij onze klant en start voor jou een nieuwe uitdaging! We volgen je op regelmatige basis eens op om zeker te zijn dat de job helemaal uitpakt zoals je had verwacht. En uiteraard staan we steeds voor jou klaar bij vragen, opmerkingen, bedenkingen. Kortom, Je staat er nooit alleen voor!